Låt mig softa

Idag slutade vi 12:05 (!!!) Jag hade ingen lust alls att göra något efter skolan så skulle hem, men då ropar jessica på mig att hon och sakina skulle till gustavsberg så då kunde vi lika gärna åka tillsammans. Vi tog en snabb lunch i skolan och sen åkte vi till gustavsberg för att möta upp några. Blev lite #arg och #besviken. Haha hashtags i ett blogginlägg, de va något nytt va?
 
Sen kom jag hem och satte på mig mjukis kläder. Efter jag ätit ska jag sova direkt, höll på att somna i soffan tidigare idag. Så duschade lite och sen ska jag sova, har egentligen jättemycket att göra men det får fan mig komma sen för nu ska jag sova.
 
Nya mjukis byxor från odd molly, wiiiie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0