Gårdagen

 
Igår så gick jag till forum och nej jag hittade ingenting! Helt sjukt, alla kläder vara bara så ointressanta men jag är i brist på kläder satt detta är inte bra.
Efter vi hade varit i forum så gick vi hem till Emilia där vi möttes av några söta osminkade tjejer. Vi pratade och hade mysigt. Hittade på en 'Iphone lek' skit töntigt men jätttekul. Eftersom alla hade vit Iphone så blandade vi dom och så skulle man gissa rätt på sin egen. Ja, jag känner inte min mobil så bra tydligen, var sämst.
Kvällen slutade hos carro där vi tog hand om oss själva. Ett helt mirakel när jag vaknade på morgonen, min hud blev underbar! Den fick färg och var inte röd och fnasig. Blev jätteglad!
 
Nu ska jag fixa till mig lite grann och dra mig mot forum i ett uttligare försök att hitta något man kan ha på sig.
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

jodå men det kan jag absolut göra, har du några förslag på vad det är du vill lära dig så säg till så ska jag se om jag vet hur man gör och kan visa :D

2013-01-03 @ 17:42:52
URL: http://hannawahlbergs.blogg.se
Postat av: - behuy -

sv:
Tack så mycket :) lust o följas på bloglovin?

2013-01-03 @ 18:47:39
URL: http://behuy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0