Cooozzy

 
Stannade hemma idag, skulle gått till skolan om vi hade vanliga lektioner men min hals gjorde fortfarande lite ont och jag kände mig ganska häning. Vi hade nämligen friluftsdag idag och jag skulle vandra ute på kalla Djurgårn. Nej tack!! Skulle säkert ligga med feber imorgon då och en igenkorkad hals.
 
Lagade egen mat, wifeeey. Haha, nej men känner att mina luncher inte är särskillt bra när jag är sjuk annars, brukar ofta bli en muffins eller något annat onyttigt så idag ansträngde jag mig lite i alla fall.
 
Nu ska jag göra te och sedan visa mina senaste inköp som inte åkt upp på bloggen eftersom jag inte har bloggat! Håll er uppdaterade! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0